Flamenco - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Flamenco - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Flamenco

Door: webmaster

15 Mei 2009 | Spanje, Granada

Gisteren waren we naar een restaurant gegaan, helemaal de berg op in Albacin, waar ook flamenco gedanst werd.
Er was een man die gitaar speelde, een vrouw die zong en klapte en een andere vrouw die danste. Het was fantastisch.
De passie en het vuur en de intensheid van die dans, het maakt de vrouwen prachtig. En de kracht die er in zit... Ademloos. Er zijn werkelijk weinig dingen die met zo veel prachtige passie gedaan worden als die dans. Prachtige donkere ogen die vuur schoten en het genot waarmee ze danste..!
De flamenco is trouwens een dans van de gypsies die enigzins door spanje is overgenomen, maar nogsteeds vooral aan hun cultuur toebehoort. Natuurlijk was op zo'n moment na een paar fotos mijn batterij leeg. Ik zal helaas dus nog een keer terug moeten...! Ik zal binnenkort de foto's plaatsen die ik gemaakt heb.

• 15 Mei 2009 - 14:43

Maartje:

Altijd op de verkeerde momenten is je batterij leeg. Ik mis het stukje waarin jij verteld dat je ze eruit gedanst hebt? ;) xxxxxx

• 16 Mei 2009 - 12:12

N Goris Groenendijk:

Je kaart is er vast allang.Maar nogmaals gefeliciteerd

• 16 Mei 2009 - 13:45

M.J.Goris:

allereerst Gefeliciteerd met je verjaardag
    Het is een bijzondere dag
    De bijzonderheid schuild in het fijt dat je deze belevenis jaren lang met je meetorst.met grote dank in dit stukje meeleven jopa.

• 16 Mei 2009 - 20:44

Jill :

GUAPA!!! Hola!!

Met wie ben je naar dat mega hippe restaurant geweest? Valencia is echt helemaal super en morgen op naar barcelona! Ga je vanavond nog een guapo versieren? Make me proud! ;)
    XX

• 16 Mei 2009 - 20:48

Jill:

Never mind... heb het al gelezen in je vorige berichtje... Ik moet ook niet te snel reageren!
    Lieverd, genieten met je donder! Liefs en een kus!

• 19 Mei 2009 - 18:57

Janine:

Lieve kelly, Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar heeeeel laang mag genieten van het leven!!!!!!

Dikke knuffel en kus.