Madrid! - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Madrid! - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Madrid!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Augustus 2009 | Spanje, Granada

Ik ben veilig aangekomen in Madrid. Eerst een treurig afscheid van Granada en toen 5 uur in de bus die veel te snel voorbij gingen. Een beetje het mooie landschap aan je voorbij laten trekken, muziekje luisteren, in mijn dagboek schrijven (ik heb de kunst van het schrijven in bewegende vehicelen geperfectioneerd).
Ik zou eerst bij mijn oude huisgenootje slapen, maar die liet zaterdag avond weten toch geen plek voor me te hebben. Gelukkig kon ik bij een andere vriend terecht. Of eigenlijk, een vriend van een vriend. Toen ik een paar dagen in Sevilla was logeerde ik in een hostel waar ik het erg goed kon vinden met de receptionist. Dus ik had hem uitgenodigd om eens langs Granada te komen voordat ik weg ging. Wat hij een paar weken geleden had gedaan, en hij had een vriend meegenomen uit Madrid. Dus zij hebben samen toen 1 nacht in mijn huis geslapen, en deze jongen is nu mijn opvang. En ik moet zeggen, ik heb weer een onheilige hoeveelheid geluk hoor.. Ik slaap in de woonkamer waar ze een bed voor me hebben opgezet, overal planten, een kristallen kroonluchter, schilderijen, een enorme oude leunstoel en uitzicht op de schitterende stierenvechtersarena! Er loopt hier een kat rond die lijkt op een Gremlin, die spanjaarden en hun dieren... Het is een enorme harige pers met ingedeukt gezicht en oranje ogen, maar voor de warmte hebben ze hem geschoren, dus het heeft een enorm hoofd vol haar, een pluim aan het einde van de staart en is verder heel dun, hylarisch!
Ben gisteren bij nacht al Madrid in gegaan, met mij gids Fernando (die al een hele stapel kaarten en stadsinformatie voor me had opgehaald bij the tourist information) en de stad is schitterend!! Vind het heel fijn dat ik nog een paar dagen heb om Granada uit mijn systeem te krijgen in een schitterende stad als Madrid.
Dus allemaal toch uitzonderlijk blije groeten van Roja Loca!

  • 18 Augustus 2009 - 11:40

    Oma :

    je boft maar weer met zoveel vrienden komen ze allemaal naar Nederland? Dan krijg je het nog druk dekomende tijd.tot spoedig

  • 18 Augustus 2009 - 18:08

    Mama:

    Lieve schat, wat bof je weer. Je laat die stierenvechtersarena toch zeker voor wat het is, hè? Tot vrijdag!

  • 20 Augustus 2009 - 05:10

    Lys:

    Hoi lieve Kelly,
    Zoals een beloofd een berichtje :-)
    voordat je weer naar Ned. terugkeert.
    Prachtige verhalen :-D
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Ontdekking Granada

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Madrid!

15 Augustus 2009

Laatste dagen

01 Augustus 2009

Bergen van avonturen

26 Juli 2009

Het einde in zicht

17 Juli 2009

Voor de nieuwsgierigen

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20158

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 08 Juni 2017

As Corcerizas

29 Maart 2009 - 31 Juli 2009

Ontdekking Granada

26 Juni 2012 - 30 November -0001

Pura Vida in Costa Rica

Landen bezocht: