Het einde in zicht - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Het einde in zicht - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Het einde in zicht

Door: webmaster

26 Juli 2009 | Spanje, Granada

Wel, dat is het dan. 21 augustus vlieg ik via Madrid weer richting de lage landen. Needless to say dat ik er erg naar uitkijk om jullie allemaal weer te zien. Maar (en dit is een grote) ik zal het leven hier wel missen.
Gisteren weer wezen salsadansen (volgens de jongen waar ik mee danste had ik talent, waar ik hard om moest lachen. Maar volgens mij had hij alternatieve motieven) en vanavond weer. Ik kwam naar Spanje met het idee dat ik ook zou leren dansen, maar van danslessen is het nooit gekomen, te duur. Nu komt het er toch nog van.

Mijn hele huis zit nu vol, we hebben een jongen uit Brazilie, een meisje uit Polen, een meisje uit Korea (die op het moment 2 jongens uit Spanje te logeren heeft), twee Franse jongens, een vrouw uit Spanje en een jongen uit Bolivia. Erg Multiculti dus, en met de meeste mensen uit het huis kan ik het uitstekend vinden dus de hele dag door worden er grappen gemaakt.

Vanmiddag nog even genieten van de schroeiende hitte en in het park zitten met mijn boeken. Prima!

• 27 Juli 2009 - 10:54

Oma Goris :

hoe doe je dat leef je van de wind? Of de zon?
    liefs opa oma kijken naar je uit duurt nog erg lang.

• 27 Juli 2009 - 16:55

Kelly:

wel er is hier genoeg wind en meer dan genoeg zon om eindeloos mee voort te kunnen!

• 27 Juli 2009 - 19:06

Hanneke:

Dag lieve Kel,

Wat een verhalen zeg!
    Andalusië is werkelijk geweldig en wat zul je het gaan missen !!
    Erruug wennen wordt dat in NL.
    Bel je snel als je weer hier bent.
    Heel veel liefs, ook van Bob, en nog een paar hele fijne gezellige weken.

xx Hanneke