Laatste dagen - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: webmaster

15 Augustus 2009 | Spanje, Granada

Zo, en nu tijd voor mijn laatste reisverslag vanuit Granada. Maandag vertrek ik naar Madrid voor 4 dagen, ik heb daar wat vrienden zitten dus ik zal me daar best vermaken.
Hier is het de laatste 2 weken redelijk rustig, veel mensen die ik ken zijn weg of naar het strand of terug naar huis dus ik heb weer allerlei nieuwe mensen moeten leren kennen. Ook wel goed, want dan is het fijn om straks naar huis terug te keren waar je goede vrienden hebt die niet elke 2 weken weg zijn. Toch veel leuke dingen nog gedaan hier, genoten van het weer, de stad, de mensen, de sfeer.. Veel salsa gedanst en door de stad gewandeld. Vandaag mijn koffers ingepakt (heb maar 5 kilo overgewicht..).
Verdrietige groeten

• 15 Augustus 2009 - 18:33

Mama:

Veel plezier in Madrid én met het couch surfen.
    Ik heb de Tom Tom al ingesteld ....

• 15 Augustus 2009 - 18:42

Janine:

Wel weer gezellig dat je weer terug komt hoor!
    Wat goed dat je maar 5 kilo overgewicht hebt !!!

Tot Ziens!!

• 16 Augustus 2009 - 07:16

FotDotG:

Lieve Kelly,

Tja, aan al het mooie komt ooit een eind, maar onthou, je sluit een deur, maar een ander gaat toch weer open, een met nieuwe uitdagingen en ervaringen....

Fijn dat je terug kunt kijken op een geweldige tijd, veel nieuwe kennissen, indrukken, en nog Spaans en Salsa op de koop toe! Geweldig (I'm proud).

Geniet er nog maar even van in Madrid, fijne en behouden terug reis, en sterkte met het inburgerings proces in NL!

Liefs en 'n bear hug.

• 16 Augustus 2009 - 07:58

Oma Goris:

We kijken naar je uit gaat nu wel lang duren groetjes ook van opa geniet van je laatste dagen in Spanje met alles er op en er aan leifs