Cordoba! - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Cordoba! - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Cordoba!

Door: webmaster

29 April 2009 | Spanje, Granada

Hola!
Eerste toets vandaag achter de rug, en het ging eigenlijk best goed! Het was een enorm lang tentamen en ze lieten geen onderwerp onondervraagd maar blijkbaar heb ik toch een spaanse talenknobbel! Of ben ik in elk geval niet zo afschuwelijk slecht als ik dacht. Morgen de uitslag, dus als ik na dit positieve bericht weken niks meer post ben ik wellicht gestorven van schaamte omdat ik een 2,5 had ofzo.
Vrolijker nieuws: dit weekeind is een lang weekeind en dat hebben Jill en ik gekozen om er op uit te trekken. We gaan donderdag middag na school naar Cordoba, dat is ongeveer 2,5 uur met de bus en is een hele mooie oude stad vol met culturele dingen die we kunnen gaan zien. Dat worden 3 dagen met musea en architectuur en natuurlijk... nog meer tapas! Heb er al helemaal zin in. En zondag is het hier fiesta de la cruz, wat blijkbaar een gigantisch feest is waarbij veel gedanst wordt (de sevillanos, waar ik ook een middag een poging toe gedaqan heb en na zo jammerlijk gefaald te hebben (en uitgelachten te zijn door een bende schriele blonde 18 jarige zweedse feeksten) heb besloten nooit meer voet op de dansvloer te zetten.) Dus dit weekeind allemaal leuke spannende dingen te doen.
Een Kus voor allen

• 30 April 2009 - 02:47

Arjan:

Geweldige positieve berichten uit de Spaanse provincie, houwen zo!

Een talen knobbel? Geen slecht alternatief voor het gebrek aan een dans knobbel (psst, dat was eigenlijk in Suriname al zichtbaar...!), maar je laat je toch zeker niet kisten door een aantal blonde Baltic bitches?
    Trek aan die kistjes en dansen met je donder!! Show them burning rubber on the dance floor.

Zonder gekheid, deze onderneming klinkt allemaal naar meer, ben blij dat dit zo intens beleefd wordt. Even weg van de dagelijkse sleur en 'ellende', je hebt het verdient meisje.

Liefs, en een hug uit Almaty