Cultureel - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Cultureel - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Cultureel

Door: webmaster

31 Mei 2009 | Spanje, Granada

Weer een heerlijk weekeind gehad! Gisteren was het een speciale dag, een of andere dag van herinnering ofzo, dus het museum over andalucie had een gratis entree. Er waren ook allerlei voorstellingen, met dansen en schilderen en gecostumeerde mensen. Het museum zelf was heel interessant: heel high tech met allerlei verhalen in spaans en engels en de geschiedenis van spanje en uitleg over het land en de cultuur en vanalles. En een hele verdieping met allerlei schilderijen, dus ik voelde mij behoorlijk cultureel dat we daar 3 uur lang hebben rondgelopen. Daarna met wat mensen eten. Er kwam ook een spaanse vriend langs die vertelde dat een vriend van hem later die avond een optreden had in een stripclub dus natuurlijk heb ik iedereen met veel enthousiasme meegesleurd. Daarna tot laat weer heerlijk aan het dansen geweest.

Vandaag verhuisd van het ene appartement naar het andere. Wat een gezeul met ontelbare tassen en zakken rotzooi. Nu ben ik gelukkig gesettled en heb ik een prachtig uitzicht op de 8e verdieping. 2 minuten verderop dan waar ik eerst woonde. Vanavond misschien weer naar een lekker Jazzconcert.

Grote lieve groeten

• 01 Juni 2009 - 10:17

Marijke:

Je hebt het er maar druk mee meid :) Klinkt leuk!
    x

• 02 Juni 2009 - 06:13

Mama:

Past alles straks nog in je koffer ....?