Dan toch eindelijk - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Dan toch eindelijk - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Dan toch eindelijk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 Juli 2009 | Spanje, Granada

Dag lieverds,
Zoals een deel van jullie ongetwijfeld was opgevallen zijn de fotos die ik jullie beloofd had niet echt aanwezig. Gelukkig is het me dit keer wel gelukt. Nog net op tijd!
Vanmiddag gaan mijn lieve vriendinnetjes weer naar huis, en ik heb ondertussen toch wel definitief besloten dat ik Spanje nog niet wil verlaten dus het vliegtuig vertrekt zonder mij. Ik heb het hier wel erg naar mijn zin, en wil graag nog wat meer spaans oefenen. Dus ik blijf straks alleen achter, en ik moet daar nog even een battleplan voor verzinnen.
Deze nacht blijf ik nog in Sevilla, en daarna ga ik waarschijnlijk via de kust terug naar Granada en waar ik onderweg werk tegenkom daar blijf ik. Granada blijft wel trekken, en is ook een goede optie omdat de kans dat ik daar spaans kan oefenen een stuk groter is dan als ik in een kuststad werk. Heb daar al spaanssprekende vrienden, en het gehalte aan toeristen is een stuk lager. Het is wel spannend hier te zijn onder een plan en zonder verder te weten waar je heen gaat, waar je eindigd en wanneer je weer naar huis gaat (gelukkig heb ik een prachtig boek om mij gezelschap te houden. Dank daarvoor!)
Zodra ik weet waar ik heen ga laat ik het jullie weten. Nu nog even in een parkje liggen en een ijsje eten met mijn dames.
Kussen voor allen

  • 09 Juli 2009 - 16:37

    Chris:

    Veel succes, en vooral veel plezier! Mocht je gaan liften, vergeet je handdoek niet!

  • 09 Juli 2009 - 19:31

    Janine:

    Geniet er maar lekker van! Als je maar uitkijk voor zebra's en spaanse mannen!


  • 10 Juli 2009 - 00:41

    Dimitri:

    Goed zo! lekker op de bonnefooi leven.. heerlijk
    voor nog meer avontuur kun je altijd nog gaan bank-surfen
    www.couchsurfing.org

    dikke sterkte kus ..

  • 13 Juli 2009 - 08:36

    Oma :

    Dat weten we dus.Dacht al zoiets hoorde van geen thuiskomst.veel succes wees voorzichtig we kunnenje niet missen liefs ook van opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Ontdekking Granada

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Madrid!

15 Augustus 2009

Laatste dagen

01 Augustus 2009

Bergen van avonturen

26 Juli 2009

Het einde in zicht

17 Juli 2009

Voor de nieuwsgierigen

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 20187

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 08 Juni 2017

As Corcerizas

29 Maart 2009 - 31 Juli 2009

Ontdekking Granada

26 Juni 2012 - 30 November -0001

Pura Vida in Costa Rica

Landen bezocht: