Semana Santa - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Semana Santa - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Semana Santa

Door: webmaster

06 April 2009 | Spanje, Granada

Vanaf gisteren is het hier semana santa, oftewel de heilige week. Er is een groot plein met allemaal eetkraampjes en cocktailbars en dergelijke en de hele week zijn er constant processies door de stad heen. Enorme taferelen van heiligen met afstotelijke hoeveeheden glim en zilver en bloemen en kitch en heiligen worden luid joelend door de stad gesleept. Heel mooi en interessant om te kijken! Vanavond gaan we eerst weer met de vaste club eten en daarna gaan we de stad in om het leven te bekijken.

• 07 April 2009 - 06:17

Pierre:

Hmm, afgezien van de staat van de douche moet ik toch zeggen dat het appartement behoorlijk mooi en groot is.

Hopelijk geen last van hooikoorts ivm met de bomen ;)

En uiteraard bedankt voor de foto's.

• 07 April 2009 - 06:48

Pierre:

Hopelijk geen last van hooikoorts ivm met de bomen ;)

En uiteraard bedankt voor de foto's.

• 09 April 2009 - 20:12

Marijke:

Mooie foto's Kel :)
    Lijkt me wel bijzonder om zoiets mee te maken! Dat zie je hier niet zo gauw denk ik ;)
    Kus!

• 11 April 2009 - 05:50

FotDotG:

Lieve Kel,

He-he, uiteindelijk een beetje christelijke vorming en exposure, werd dik tijd voor dit soort opvoeding...! Al je persoonlijke heilige genomineerd voor de dagelijkse "Hail Mary's"? (sorry, Bacchus telt niet).

Geweldig dat je het zo naar je zin hebt, had eigenlijk ook niet anders verwacht. Sorry voor de late reactie, was helaas even afwezig. Uiteraard blijf ik je verhalen volgen, geestig en amusant, typisch Kelly, en dus goed voor een beetje "Leeringh ende Vermaek". Keep it up.

Liefs en een bear hug!

• 11 April 2009 - 16:40

Janine:

Lieve kelly,

Wel blijven uitkijken op de weg he! Of val je oog op teveel julio's? fijne pasen!

Lieve groet, Janine

• 12 April 2009 - 10:48

Dimitri:

Wat heerlijk om je avonturen te lezen.
    de tapas en advocado's proef ik bijna..
    wat een genot.. eten bij elk drankje..
    was wel even schrikken om te lezen dat je oma een bloeding heeft gekregen, hoop dat het weer een beetje goed met haar gaat?

Heerlijk weekend.. miss loco.. (of is het Dama Rojo?)

• 13 April 2009 - 20:43

Thomas:

Hee Kelly,

Leuk om foto's te zien bij je berichten :) Bizarre puntmutsen dragen ze daar trouwens :D

Maar ben je al een beetje gewend aan de staat van je appartement, of vlucht je nog stiekem naar de buren ;) (Ik vind het bed en je douchegordijn er eigenlijk best luxe uitzien hoor :p)

En heb je naast de lessen ook tijd om wat meer van het (binnen)land te gaan zien en de taal in praktijk te brengen?

Have fun in ieder geval, maar dat gaat helemaal goed komen zo te zien :)

Succes met Spaans!