Strand, zon, zee en feestjes - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Strand, zon, zee en feestjes - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Strand, zon, zee en feestjes

Door: webmaster

04 Juli 2009 | Spanje, Granada

Dag lieve schatten
We zitte nu in Almeria, ongeveer 2,5 uur weg van Granada bij Kyle in het kamp waar hij werkt. Een oude klasgenoot uit Granada waar ik het goed mee kan vinden kwam ook mee. Een hoop lol dus. Wederom prachtige fotos gemaakt, wederom camera vergeten dus jullie zullen nog even moeten wachten op de fotos. (ik weet dat er in elk geval een aantal personen zijn die het jammer vinden fotos van mijn lieftallige reisgenoten te missen, maar alles komt goed!)
Morgen gaan we waarschijnlijk naar Cabo de Gata, een groot natuurperk met prachtige kliffen aan zij. Allerlei mogelijkheden, daar hou ik van!
Heb van een kennis in Granada tehoren gekregen dat daar een baan vinden niet al te onmogelijk moet zijn, dus wellicht keer ik daar zelfs wel terug. Het is een stad met zo veel leven, ben er toch wel erg van gaan houden. Zo ver de update, later meer.