Veel avontuur - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu Veel avontuur - Reisverslag uit Granada, Spanje van xayiede - WaarBenJij.nu

Veel avontuur

Door: webmaster

10 Juni 2009 | Spanje, Granada

Dag lieverds,
Ondertussen zijn er alweer bijna twee weken voorbij gegaan, de tijd gaat echt ongelofelijk snel hier. Gelukkig is dat vooral het gevolg van alle leuke dingen die wij hier doen.
Deze week is er bijvoorbeeld de feria, een week lang is het feest in Granada. Elke avond zijn er flamencooptredens, klassieke muziek voorstellingen, stierenvechten (ga ik niet heen!) en er is een enorme kermis buiten de stad waar ik vandaag heen ben geweest. Wel typisch spaans hoor... driekwart van de kermis bestaat uit grote tenten waar je kunt eten, dansen en drinken. De drie favoriete bezigheden van de spanjaarden. Dus om 3 uur vanmiddag zat alles al vol met mensen die zich tegoed deden aan flinke porties paella, inktvis, chorizo etc. Best grappig om te zien.
Verder hou ik niet eens meer bij hoeveel mensen ik hier ontmoet. In Granada stikt het van de mensen van overal uit de wereld, vaak reizigers die al op allerlei plekken geweest zijn, of interessante Spanjaarden zelf.
Vorige week ben ik met nog 2 anderen naar de grotten gegaan. Dat is wel bijzonder om te zien zeg. De grotten zijn gewoon vrij, dus mocht je een grot vinden in de bergen in Granada kun je daar gewoon gaan wonen. Er zijn mensen die er hele poorten omheen gebouwd hebben en tuinen, er zijn er ook een heel aantal die een matras als deur gebruiken (zie foto´s).

• 11 Juni 2009 - 17:38

Marijke:

Mooie foto's Kel! Ik ga je zo mailen :)

• 11 Juni 2009 - 19:59

Dimitri:

Wauw.. die grotten..
    des te meer ik lees, des te aantrekkelijker het daar wordt..
    hihi caveman Dimi..

mooie foto's.. echt prachtig..
    wederom jaloersmakend..

kus

• 13 Juni 2009 - 18:41

Maaike Kievits:

Hoi Kelly,
    Leuk hoor, om zo een beetje mee te mogen genieten van jouw avontuur. Groot gelijk om nog een tijdje te blijven. En werken daar is natuurlijk ook een goede ervaring. Met mij gaat alles best goed en met Hidde en Myrthe ook. Nou nog heel veel plezier daar!
    Dikke kus,
    Maaike